Kandidaat | CAUAV9594 |
Geboortedatum | 06-01-1966 |
10-1987 - 02-1988 | Windows Word en Excel | |
08-1985 - 11-1985 | Administratie; Curcus | |
08-1984 - 07-1985 | Schakelopleiding administratief medewerkster | |
09-1983 - 07-1984 | Typ | |
08-1982 - 07-1984 | HAVO | |
08-1978 - 07-1982 | MAVO |
11-2014 |
Woonwinkel omtrent interieur, meubelen, verlichting, woonaccessoires, vloeren etc. * In- en verkoop, administratie in eigen beheer * Consumenten te woord staan zowel telefonisch als persoonlijk * Opstellen van berekeningen offertes en facturen, maken van planning en aansturen van personeel * Deze ervaring heeft mijn directe communicatieve vaardigheden, geduld en klantgerichtheid versterkt. |
|
08-2007 - 12-2014 |
Makelaar
Greep uit de werkzaamheden: * Verkoop van woningen, appartementen en boerderijen vanuit eigen kantoor in Ahaus; * Opstellen Duitse (koop)overeenkomsten; * Optreden als tolk tussen bv. Nederlandse koper(s) en Duitse notaris(sen); * Informatie verschaffing over o.a. emigreren van Nederland naar Duitsland. |
|
06-1992 - 06-2007 |
* Begeleiden van aspirant kopers met particuliere bouwkavel, van het nemen van een kavel in optie/reservering, tot de uiteindelijk verkoop bij de notaris; * Aspirant koper begeleiden bij de gehele ambtelijke weg bij bv. het aanvragen van bouwvergunning(en) en welstandscommissie; * Overleg met wethouders, notarissen, hypotheekverstrekkers en/of banken; * Opstellen van contracten voor het nemen van een optie, koopovereenkomst voor de notaris opstellen; * Plaatselijke inspecties op kavels voor de start van de verkoop en/of bouw. |
|
02-1988 - 05-1988 |
Brieven opstellen ambtelijke stijl. |
|
02-1988 - 05-1988 | ||
11-1985 - 06-1992 |
Receptioniste/administratief medewerkster
werkzaamheden, bedienen telefooncentrale, administratie, ziekteverzuim e.d. |
|
Receptioniste/administratief medewerkster | ||
Filiaalleidster
* Daar waar het problemen geeft ga ik erheen om het op te lossen * Het kan zijn kwesties over personeel, fraude, opzet geheel nieuw team, onderlinge ontevredenheid die in goede banen moet worden geleid. * Eigenlijk zorg ik ervoor dat de winkel weer gaat draaien zoals het hoort met een goed team en de neuzen allemaal dezelfde kant op. * Alle voorkomende taken komen aan de orde zoals klantgerichtheid, communicatie met personeel klanten leveranciers, administratie qua bestelling maar ook boekhouding en opmaak van de kas, bedrijfsrooster, ziekte en verlof, aanspreekpunt voor iedereen. * Oplossen problemen van simpel tot complex. * Logisch nadenken, stressbestendig, beleefd, commercieel ingesteld, een mensen mens, secuur, verantwoordelijkheidsgevoel zijn sterke punten. * Graag voeg ik één en ander toe In een persoonlijk gesprek |