Persoonlijke details

Kandidaat CAUAV9594
Geboortedatum 06-01-1966

Opleidingen

10-1987 - 02-1988 Windows Word en Excel
08-1985 - 11-1985 Administratie; Curcus
08-1984 - 07-1985 Schakelopleiding administratief medewerkster
09-1983 - 07-1984 Typ
08-1982 - 07-1984 HAVO
08-1978 - 07-1982 MAVO

Werkervaring

11-2014

Woonwinkel omtrent interieur, meubelen, verlichting, woonaccessoires, vloeren etc. * In- en verkoop, administratie in eigen beheer * Consumenten te woord staan zowel telefonisch als persoonlijk * Opstellen van berekeningen offertes en facturen, maken van planning en aansturen van personeel * Deze ervaring heeft mijn directe communicatieve vaardigheden, geduld en klantgerichtheid versterkt.

08-2007 - 12-2014 Makelaar

Greep uit de werkzaamheden: * Verkoop van woningen, appartementen en boerderijen vanuit eigen kantoor in Ahaus; * Opstellen Duitse (koop)overeenkomsten; * Optreden als tolk tussen bv. Nederlandse koper(s) en Duitse notaris(sen); * Informatie verschaffing over o.a. emigreren van Nederland naar Duitsland.

06-1992 - 06-2007

* Begeleiden van aspirant kopers met particuliere bouwkavel, van het nemen van een kavel in optie/reservering, tot de uiteindelijk verkoop bij de notaris; * Aspirant koper begeleiden bij de gehele ambtelijke weg bij bv. het aanvragen van bouwvergunning(en) en welstandscommissie; * Overleg met wethouders, notarissen, hypotheekverstrekkers en/of banken; * Opstellen van contracten voor het nemen van een optie, koopovereenkomst voor de notaris opstellen; * Plaatselijke inspecties op kavels voor de start van de verkoop en/of bouw.

02-1988 - 05-1988

Brieven opstellen ambtelijke stijl.

02-1988 - 05-1988

11-1985 - 06-1992 Receptioniste/administratief medewerkster

werkzaamheden, bedienen telefooncentrale, administratie, ziekteverzuim e.d.

Receptioniste/administratief medewerkster

Filiaalleidster

* Daar waar het problemen geeft ga ik erheen om het op te lossen * Het kan zijn kwesties over personeel, fraude, opzet geheel nieuw team, onderlinge ontevredenheid die in goede banen moet worden geleid. * Eigenlijk zorg ik ervoor dat de winkel weer gaat draaien zoals het hoort met een goed team en de neuzen allemaal dezelfde kant op. * Alle voorkomende taken komen aan de orde zoals klantgerichtheid, communicatie met personeel klanten leveranciers, administratie qua bestelling maar ook boekhouding en opmaak van de kas, bedrijfsrooster, ziekte en verlof, aanspreekpunt voor iedereen. * Oplossen problemen van simpel tot complex. * Logisch nadenken, stressbestendig, beleefd, commercieel ingesteld, een mensen mens, secuur, verantwoordelijkheidsgevoel zijn sterke punten. * Graag voeg ik één en ander toe In een persoonlijk gesprek